MENSAXE DE BENVIDA

Benvidos a este noso blog donde esperamos mellorar e potenciar a nosa comunicación. Os animamos a que este blog sexa un bo medio de relación entre nos e que de aqui saian boas ideas para mellorar o traballo desta ANPA, asi como potenciar a labor educativa deste noso cole.



lunes, 17 de junio de 2013

Decalogo contra A LEI WERT

É unha contrareforma
1.        cargada dunha ideoloxía que semellaba superada.
-          Elimina materias que serven para analizar con espírito crítico a realidade complexa e plural da nosa realidade.
-          Aumenta a presenza e relevancia académica da relixión católica na escola.
-          Resucita orientacións curriculares e instrumentos de avaliación propios da escola do pasado.
-          Retrocede na igualdade entre mulleres e homes, facendo legal a existencia de concertos con centros que segregan por sexo.

2.        sen análise e debate previo.
-          Non se formula como resultante do diálogo e do consenso senón como imposición.

3.        segregadora.
Promove a segreagación do alumnado e dos propios centos ao non ter en conta as condóns socio-económicas de que parten e nas que se desenvolven.
-          Persegue filtrar e seleccionar ao alumnado canto antes para diluir o fracaso escolar e
fornecer man de obra barata ao mercado laboral.
-          Obriga a elixir dende os 12 anos vías formativas que non teñen retorno.

4.        que infravalora o traballo do profesorado
-          O labor avaliativo decisivo queda en mans dos axentes externos que eralizarán as reválidas.
-          As avaliacións só servirán para catalogar e clasificar ao alumnado e aos centros, non para detectar necesidadades educativas.

5.        Dinamita os dereitos laborais do profesorado.
-          Degrada as condicións materiais de traballo docente, aumenta a carga lectiva e as ratios, reduce medios e programas de apoio, impón recortes en bolsas, comedores e libros de texto, conxela ou reduce os salarios, despide masivamente profesorado interino, penaliza salarialmente as baixas laborais e deixa de cubrilas se son por un período inferior a 15 días, etc.


6.        introduce a xestión empresarial nos centros.
-          O director, elexido pola administración,  poderá seleccionar o profesorado do centro.
-          Restrinxe a participación da comunidade educativa na xestión democrática dos centros, facendo dos Consello Escolares órganos só consultivos na maior parte dos asuntos.
-          Aposta por unhas escolas xestionadas con parámetros de empresa privada.
-          Fomenta a idea da competitividade en detrimento doutros principios como o beneficio social, a cooperación e a compensación das desigualdades.

7.        fomenta a desigualdade de oportunidades.
-          Establécese un mecanismo de clasificación dos centros baseado nos resultados académicos do alumnado, sen ter en conta outros factores relevantes.
-          Atribúense máis fondos ás escolas de mellores resultados nas reválidas, no canto de favorecer aquelas que teñen que atender alumnado con maiores dificultades e necesidades educativas e deben traballar en contextos socio-económicos menos favorables.
8.        só favorece á empresa privada.
-          Cede a xestión dos centros públicos a entidades privadas.
-          Os centros privados poden seleccionar máis ao seu alumnado.
-          Esténdense os concertos á nova FP básica.

9.        cambia o currículo.
-          Dos currículos redúcese, ata case eliminalo, todo saber que eduque no pensamento crítico e na autonomía persoal.
-          Consagra a preminencia do castelán perante as outras linguas.

10.        busca a recentralización e a falsa autonomía de centros.
-          Auméntase a porcentaxe de contidos que marca o Estado e diminúe polo tanto a porcentaxe de contidos que escollía a nosa administración educativa.
-          A imposición das reválidas priva da autonomía pedagóxica ao profesorado ao estar o proceso de ensino-aprendizaxe supeditado a “superar” as mesmas.


No hay comentarios:

Publicar un comentario